Wednesday 22 June 2011

Part 5

Salam...
Sudah agak sunyi akan kehadiran ku, kini ku kembali dengan tekad membawa 1000 makna perubahan. merubah diri untuk ku terus berjaya di dunia dan diakhirat. Luas sungguh dunia ini, namum masih belum cukup untuk ku menerokainya, masih banyak liku-liku kehidupan yang perlu aku atasinya.

Ya Allah..hamba mu redha akan ketentuanmu.. hanya doa dan linangan airmata yang mampu mengubat kekusutan dihati ini, dan selebihnya aku hanya berserah. Dalam mengamati dunia ini, aku tidak terelak dari kelekaan yang berada disekelilingku.. aku mencari dan terus mencari setiap inci kelekaan itu, kelekaan yg disengajakan, tapi aku belum sedar akan semuanya. Nescaya aku perlukan bimbingan dari seorang hamba yang dapat merungkai kelekaan itu, hamba yang memberi didikan dan nasihat untuk aku kembali ke pangkal jalan yang lurus.

Ku nanti dan terus menanti.....

Asalkan ada daya pasti berhasil....

No comments:

Post a Comment