Tuesday 12 October 2010

Awalannya...

Assalamualaikum...?
Aku tak tahu bagaimana untuk memulakan bicara hati ni, sedikit keliru dengan diri sendiri sekarang ni, mungkin aku tak pasti apa yang bakal berlaku dalam diri aku ini, mungkin coretan ini khas untuk aku mengadu nasib tentang diri aku pada diri aku sendiri.. aku meluahkan untuk menjadi iktibar dan pedoman hidup dalam diri aku sendiri. Mungkin sedikit pelik dengan apa yang aku maksudkan, tetapi itu yang aku rasa, sedikit kesal, tapi mungkin itu ketentuannya..dia yg lebih berkuasa pada hambanya, dari dia aku hadir dan darinya aku pergi.

Mungkin benar dan mungkin silap sangkaan aku. aku berserah pada nya atas segala2nya, tapi sekurang2nya biarlah aku capai apa yang aku impikan, untuk aku menebus segala tahun yg telah aku rugikan. Mungkin tidak cukup, tetapi sekurang2nya aku cuba untuknya. Kini ku sedar aku mesti merubahnya..


To be continued...


No comments:

Post a Comment